Activitats als centres educatius
Els professors i el personal tècnic de la UIB desenvolupen, en els centres educatius que ho demanen, activitats presencials i virtuals
Objectius
- Motivar els estudiants a continuar la seva formació i donar-los a conèixer les possibilitats que tenen a la UIB.
- Informar i orientar als estudiants davant la decisió d'iniciar estudis universitaris
- Informar i proporcionar eines i recursos per facilitar el procès de transició i, sobre tot, l'adaptació dels futurs estudiants a la Universitat
- Donar a conèixer els requisits i els procediments d’accés i d’admissió a la Universitat
- Divulgar temes d’interès social
Xerrades
Orientació
- Què hi ha després de l'ESO? (4t d'ESO)
- Un camí, distintes direccions (1r de batxillerat i CFGS)
- 10 claus per ser un fitxatge estrella (4t d'ESO, batxillerat i FP)
- Directe a la Universitat (2n de batxillerat i CFGS, només en format virtual)
- La Universitat, una nova oportunitat (més grans de 25, 40 i 45 anys, només en format virtual)
Temàtiques
- La seguretat de les transaccions comercials a Internet. Criptografia i seguretat de les dades (4t d’ESO, batxillerat i CFGS)
- Explora el món amb el grau de Turisme a Eivissa: La teva aventura universitària comença aquí (4t d’ESO, batxillerat i CFGS)
- El canvi climàtic i el turisme a l’illa d’Eivissa (4t d’ESO, batxillerat i CFGS)
- La conservació de la biodiversitat: una responsabilitat compartida (ESO, batxillerat i FP)
- Cicle de xerrades: Innovació, Lideratge i Economia (4t d’ESO, batxillerat i CFGS)
- Cicle de xerrades: El Futur del Turisme i la seva Transformació Digital (batxillerat i CFGS)
- Els matemàtics tornen als seus instituts (batxillerat)
- Ella, enginyera; ell, enginyer (ESO i batxillerat)
- Xerrades virtuals
- Métodos para objetivar el dolor en parálisis cerebral: biomarcadores del dolor (batxillerat)
- La ciència del dolor (batxillerat i FP)
- Més enllà del workbook: explorant la diversitat de l’anglès amb focus en Gibraltar (ESO i batxillerat)
Tallers
- DemoLab virtual (primària)
- Quina estratègia triaries davant el dilema següent? (ESO, batxillerat i CFGS)
- Cicle: Revolució en el Turisme: Benestar, Xarxes Socials i Intel·ligència Artificial (batxillerat i CFGS)
Altres