Perdem la comunicació amb els fills?

Perdem la comunicació amb els fills?Donar la importància que es mereix a la comunicació com a eina imprescindible en el món que ens envolta. La comunicació i el llenguatge són la base per poder relacionar-nos amb el món i poder expressar els sentiments i pensaments.

Objectius

• Ajudar els fills a assolir el benestar personal i social mitjançant les competències comunicatives
  • Donar als pares estratègies per a què els fill puguin interactuar amb el món i desenvolupar capacitats intel·lectuals superiors.
  • Com podem mantenir una bona comunicació amb els fills.
  • Emprar les competències comunicatives per afavorir les relacions amb els fills.
  • Aconseguir que els fills desenvolupin la comunicació com a eina diària .
  • La comunicació i el llenguatge i la seva relació amb l’autonomia i el desenvolupament psicològic.

Dates, horari i lloc

• Dia 5 de febrer de 2024, a les 19 hores.
  • La xerrada es durà a terme a través de Zoom (plataforma virtual).

Destinataris

Pares i mares d’estudiants des de primer cicle d’educació infantil fins a tercer cicle de primària.

• L’ésser humà i la necessitat de comunicar-se amb el món que els envolta.
  • La comunicació i el llenguatge com a base del desenvolupament psicològic.
  • Tipus de comunicació i llenguatge.
  • Estratègies per millorar la comunicació des de la infància.

Metodologia

La xerrada serà en línia a través de la plataforma Zoom. La presentació serà sempre amb suport visual i al final de la xerrada els pares podran fer preguntes a través del xat. A més, es facilitarà una adreça de correu electrònic per plantejar els dubtes que hagin quedat pendents. La xerrada és teoricopràctica amb la intenció d’explicar termes, conceptes, teories, etc., i també es donaran estratègies per ajudar als fills a avançar de manera adequada en aquest àmbit.

Ponent

Eulàlia Porter, psicopedagoga, llicenciada per la UIB; té 20 anys d'experiència com a orientadora. Ha treballat en totes les etapes educatives, des d’educació infantil a batxillerat. La seva experiència en l’àmbit educatiu és molt àmplia. Orientadora de vocació, el seu objectiu és ajudar les famílies i els fills a decidir un futur que els faci feliços. Col·laboradora de l'Oficina per al Programa d'orientació i transició a la Universitat (PortUIB)

Inscripció

• S’hi poden inscriure a través d’aquest formulari. Les places disponibles s'assignaran per ordre d'arribada.
  • Una vegada que s’hi hagin inscrit, els participants rebran, unes hores abans que comenci de l’activitat, un correu electrònic amb l'enllaç web per poder accedir-hi.
  • Activitat gratuïta

• Durada: 90 minuts