«Lleva zapatillas sin atarte los cordones»

Xerrada per a pares i mares «Lleva zapatillas sin atarte los cordones»Tipus d’activitat: xerrada virtual

Descripció

En aquesta xerrada virtual, es presenta la transformació de la tesi doctoral «Ser el germà d’una persona amb discapacitat: evolució del rol de cuidador i impacte vital. Noves perspectives de gènere i generació» en un conte per a infants (a partir de 8 anys) per sensibilitzar sobre la diversitat funcional. El conte té com a objectiu promoure la comprensió i empatia envers la discapacitat, especialment la discapacitat intel·lectual, i destacar el paper de la perspectiva de gènere en el rol de cuidador.

Objectius

  • Transferir coneixements científics i acadèmics a la població general.
  • Sensibilitzar sobre la discapacitat funcional, en aquest cas, intel·lectual, tant a la població afectada com a la general.
  • Prendre consciència sobre la perspectiva de gènere en el rol de cuidar.

Destinataris

  • Població general sensibilitzada amb la discapacitat funcional
  • Població general interessada amb el tema
  • Població que té al seu càrrec una persona amb discapacitat.
  • Centres educatius interessats a treballar la diversitat funcional.

Dia, horari i lloc de realització

  • Dia 7 d’abril de 2025, a les 18 hores
  • Xerrada impartida a través d'una plataforma virtual

Continguts

  • Resum de la tesi.
  • Resum del conte.

Ponents

  • Dra. Patricia García-Pazo. Autora del conte, infermera i psicòloga, professora del Departament d'Infermeria i Fisioteràpia de la Universitat de les Illes Balears (UIB) i membre del Grup d'Investigació CuRES (UIB-IdisBa).
  • Dra. Mireia Guillén-Solà. Autora de la tesi, infermera i sociòloga, professora del Departament d'Infermeria i Fisioteràpia de la Universitat de les Illes Balears (UIB) i membre del Grup d'Investigació CuRES (UIB-IdisBa).

Inscripció

  • Us hi podeu inscriure a través d’aquest formulari. Les places disponibles s'assignaran per ordre d'inscripció
  • Una vegada que s’hi hagin inscrit, els participants rebran, unes hores abans que comenci de l’activitat, un correu electrònic amb l'enllaç web per poder accedir-hi.

Observacions

  • Durada: 90 minuts.
  • Llengua vehicular: català
  • Activitat gratuïta.
  • Metodologia: Presentació amb material multimèdia.