Activitats dia 7 de maig. Educació primària

L'enllaç d'accés s'enviarà per correu electrònic als centres educatius inscrits.

Si teniu problemes per accedir-hi, contactau amb l'equip PortUIB per telèfon al número 971 17 24 36 o al correu electrònic seras@uib.es

Activitat Durada Descripció Horari
 

Sembrar a Mart

30 minuts

Parlarem del que hem de saber sobre el creixement de plantes a Mart.

Activitat del grau de Bioquímica.

 09 h
 

Sembrar a Mart

30 minuts

Parlarem del que hem de saber sobre el creixement de plantes a Mart.

Activitat del grau de Bioquímica.

 09.45 h
 

Sembrar a Mart

30 minuts

Parlarem del que hem de saber sobre el creixement de plantes a Mart.

Activitat del grau de Bioquímica.

10.30 h
 

Sembrar a Mart

30 minuts

Parlarem del que hem de saber sobre el creixement de plantes a Mart.

Activitat del grau de Bioquímica.

11.15 h

Sembrar a Mart

30 minuts

Parlarem del que hem de saber sobre el creixement de plantes a Mart.

Activitat del grau de Bioquímica.

12 h
El so que balla 15 minuts

En aquest experiment, us mostrarem com la música que escoltau cada dia es pot veure físicament amb un làser i un mirall, i veurem quina sona millor: Beethoven o Bad Bunny.

Activitat del grau de Física.

10 h
El so que balla 15 minuts

En aquest experiment, us mostrarem com la música que escoltau cada dia es pot veure físicament amb un làser i un mirall, i veurem quina sona millor: Beethoven o Bad Bunny.

Activitat del grau de Física.

10.15 h
El so que balla 15 minuts

En aquest experiment, us mostrarem com la música que escoltau cada dia es pot veure físicament amb un làser i un mirall, i veurem quina sona millor: Beethoven o Bad Bunny.

Activitat del grau de Física.

10.30 h
El so que balla 15 minuts

En aquest experiment, us mostrarem com la música que escoltau cada dia es pot veure físicament amb un làser i un mirall, i veurem quina sona millor: Beethoven o Bad Bunny.

Activitat del grau de Física.

11 h
El so que balla 15 minuts

En aquest experiment, us mostrarem com la música que escoltau cada dia es pot veure físicament amb un làser i un mirall, i veurem quina sona millor: Beethoven o Bad Bunny.

Activitat del grau de Física.

11.15 h
Una nova era: La fibra òptica. Experimentem amb làsers i calor 15 minuts

Creieu que és possible separar la llum blanca en diferents colors només emprant un prisma? Voleu saber com funciona la fibra òptica? Teniu curiositat per entendre situacions de la vida quotidiana com per què sentim més calor si anam vestits amb roba de color negre? Sí?, doncs aquest és el vostre experiment. Apuntau-vos-hi i apreneu ciència amb nosaltres

Activitat del grau de Física.

09.15 h

Una nova era: La fibra òptica. Experimentem amb làsers i calor 15 minuts

Creieu que és possible separar la llum blanca en diferents colors només emprant un prisma? Voleu saber com funciona la fibra òptica? Teniu curiositat per entendre situacions de la vida quotidiana com per què sentim més calor si anam vestits amb roba de color negre? Sí?, doncs aquest és el vostre experiment. Apuntau-vos-hi i apreneu ciència amb nosaltres

Activitat del grau de Física.

09.30 h
Una nova era: La fibra òptica. Experimentem amb làsers i calor 15 minuts

Creieu que és possible separar la llum blanca en diferents colors només emprant un prisma? Voleu saber com funciona la fibra òptica? Teniu curiositat per entendre situacions de la vida quotidiana com per què sentim més calor si anam vestits amb roba de color negre? Sí?, doncs aquest és el vostre experiment. Apuntau-vos-hi i apreneu ciència amb nosaltres

Activitat del grau de Física.

09.45 h
Una nova era: La fibra òptica. Experimentem amb làsers i calor 15 minuts

Creieu que és possible separar la llum blanca en diferents colors només emprant un prisma? Voleu saber com funciona la fibra òptica? Teniu curiositat per entendre situacions de la vida quotidiana com per què sentim més calor si anam vestits amb roba de color negre? Sí?, doncs aquest és el vostre experiment. Apuntau-vos-hi i apreneu ciència amb nosaltres

Activitat del grau de Física.

10.15 h
Una nova era: La fibra òptica. Experimentem amb làsers i calor 15 minuts

Creieu que és possible separar la llum blanca en diferents colors només emprant un prisma? Voleu saber com funciona la fibra òptica? Teniu curiositat per entendre situacions de la vida quotidiana com per què sentim més calor si anam vestits amb roba de color negre? Sí?, doncs aquest és el vostre experiment. Apuntau-vos-hi i apreneu ciència amb nosaltres

Activitat del grau de Física.

10.30 h
Una nova era: La fibra òptica. Experimentem amb làsers i calor 15 minuts

Creieu que és possible separar la llum blanca en diferents colors només emprant un prisma? Voleu saber com funciona la fibra òptica? Teniu curiositat per entendre situacions de la vida quotidiana com per què sentim més calor si anam vestits amb roba de color negre? Sí?, doncs aquest és el vostre experiment. Apuntau-vos-hi i apreneu ciència amb nosaltres

Activitat del grau de Física.

10.45 h
Una nova era: La fibra òptica. Experimentem amb làsers i calor 15 minuts

Creieu que és possible separar la llum blanca en diferents colors només emprant un prisma? Voleu saber com funciona la fibra òptica? Teniu curiositat per entendre situacions de la vida quotidiana com per què sentim més calor si anam vestits amb roba de color negre? Sí?, doncs aquest és el vostre experiment. Apuntau-vos-hi i apreneu ciència amb nosaltres

Activitat del grau de Física.

11 h
 

METalls

30 minuts

Aprèn com s'obtenen i purifiquen alguns dels metalls que ens envolten.

Activitat del grau de Química.

 09 h
 

METalls

30 minuts

Aprèn com s'obtenen i purifiquen alguns dels metalls que ens envolten.

Activitat del grau de Química.

09.45 h
 

METalls

30 minuts

Aprèn com s'obtenen i purifiquen alguns dels metalls que ens envolten.

Activitat del grau de Química.

12.45 h

METalls

30 minuts

Aprèn com s'obtenen i purifiquen alguns dels metalls que ens envolten.

Activitat del grau de Química.

13.30 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

09 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

09.15 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

09.30 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

09.45 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

10.15 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

10.30 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

10.45 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

11.15 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

11.30 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

11.45 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

12 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

12.15 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

12.30 h
Canvi climàtic 15 minuts

Farem un experiment que demostra que l'excés de diòxid de carboni contribueix al encalentiment global de la Terra i l'altre que acidifica l'aigua.

Activitat del DemoLab

13 h

La física dels drons

15 minuts

Farem una demostració de per què volen els drons i analitzarem els principis físics dels tres moviments que fan que es puguin moure mentre volen.

Activitat del DemoTec

09.45 h

La física dels drons

15 minuts

Farem una demostració de per què volen els drons i analitzarem els principis físics dels tres moviments que fan que es puguin moure mentre volen.

Activitat del DemoTec
10.45 h

La física dels drons

15 minuts

Farem una demostració de per què volen els drons i analitzarem els principis físics dels tres moviments que fan que es puguin moure mentre volen.

Activitat del DemoTec
11.45 h

La física dels drons

15 minuts

Farem una demostració de per què volen els drons i analitzarem els principis físics dels tres moviments que fan que es puguin moure mentre volen.

Activitat del DemoTec
12.45 h

La física dels drons

15 minuts

Farem una demostració de per què volen els drons i analitzarem els principis físics dels tres moviments que fan que es puguin moure mentre volen.

Activitat del DemoTec
13.45 h

Energia solar

15 minuts

Cada any rebem més de 1.800 kWh d'energia per metre quadrat, i aprofitar-la per combatre el canvi climàtic és feina de tots, des d'escalfar aigua fins a cuinar. En aquest taller, aprendrem els principis bàsics d'aquest aprofitament i com podem fer-ho.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)
10.30 h

Energia solar

15 minuts

Cada any rebem més de 1.800 kWh d'energia per metre quadrat, i aprofitar-la per combatre el canvi climàtic és feina de tots, des d'escalfar aigua fins a cuinar. En aquest taller, aprendrem els principis bàsics d'aquest aprofitament i com podem fer-ho.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)
12.30 h

Jugam amb el tangram

30 minuts

Cada infant construirà les peces d'un tangram amb un full o una cartolina i després aprofitarà aquest material per fer altres activitats. El nivell de dificultat variarà en funció de l'edat dels participants.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

09 h

Jugam amb el tangram

30 minuts

Cada infant construirà les peces d'un tangram amb un full o una cartolina i després aprofitarà aquest material per fer altres activitats. El nivell de dificultat variarà en funció de l'edat dels participants.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

 10 h

Jugam amb el tangram

30 minuts

Cada infant construirà les peces d'un tangram amb un full o una cartolina i després aprofitarà aquest material per fer altres activitats. El nivell de dificultat variarà en funció de l'edat dels participants.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

 11 h

Jugam amb el tangram

30 minuts

Cada infant construirà les peces d'un tangram amb un full o una cartolina i després aprofitarà aquest material per fer altres activitats. El nivell de dificultat variarà en funció de l'edat dels participants.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

 12 h

Jugam amb el tangram

30 minuts

Cada infant construirà les peces d'un tangram amb un full o una cartolina i després aprofitarà aquest material per fer altres activitats. El nivell de dificultat variarà en funció de l'edat dels participants.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

 13 h

Desemmascara la màquina d'escopir números

15 minuts

Jugarem a què els infants descobreixin quins canvis (operacions matemàtiques) fa una màquina (que serà la persona que dugui el taller) donant-li un número perquè indiqui quin sortiria. La idea és que els participants entenguin el joc i que després ells (podran fer-ho en parella) es converteixin en màquines.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

 09.30 h

Desemmascara la màquina d'escopir números

15 minuts

Jugarem a què els infants descobreixin quins canvis (operacions matemàtiques) fa una màquina (que serà la persona que dugui el taller) donant-li un número perquè indiqui quin sortiria. La idea és que els participants entenguin el joc i que després ells (podran fer-ho en parella) es converteixin en màquines.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

 10.30 h

Desemmascara la màquina d'escopir números

15 minuts

Jugarem a què els infants descobreixin quins canvis (operacions matemàtiques) fa una màquina (que serà la persona que dugui el taller) donant-li un número perquè indiqui quin sortiria. La idea és que els participants entenguin el joc i que després ells (podran fer-ho en parella) es converteixin en màquines.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

 11.30 h
 

Desemmascara la màquina d'escopir números

 15 minuts  

Jugarem a què els infants descobreixin quins canvis (operacions matemàtiques) fa una màquina (que serà la persona que dugui el taller) donant-li un número perquè indiqui quin sortiria. La idea és que els participants entenguin el joc i que després ells (podran fer-ho en parella) es converteixin en màquines.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

 12.30 h
 

Desemmascara la màquina d'escopir números

 15 minuts  

Jugarem a què els infants descobreixin quins canvis (operacions matemàtiques) fa una màquina (que serà la persona que dugui el taller) donant-li un número perquè indiqui quin sortiria. La idea és que els participants entenguin el joc i que després ells (podran fer-ho en parella) es converteixin en màquines.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

 13.30 h
 

Encriptam missatges

30 minuts

La criptografia és una tècnica que es practica des de l'antiguitat. Serveix per «amagar» el contingut de missatges a persones que no interessa que el llegeixin. En el taller, explicarem algunes de les tècniques clàssiques de criptografia i els participants jugaran a codificar i descodificar missatges amb aquestes tècniques.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

 09.15 h
 

Encriptam missatges

30 minuts

La criptografia és una tècnica que es practica des de l'antiguitat. Serveix per «amagar» el contingut de missatges a persones que no interessa que el llegeixin. En el taller, explicarem algunes de les tècniques clàssiques de criptografia i els participants jugaran a codificar i descodificar missatges amb aquestes tècniques.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

 10.15 h

Encriptam missatges

30 minuts

La criptografia és una tècnica que es practica des de l'antiguitat. Serveix per «amagar» el contingut de missatges a persones que no interessa que el llegeixin. En el taller, explicarem algunes de les tècniques clàssiques de criptografia i els participants jugaran a codificar i descodificar missatges amb aquestes tècniques.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

12.15 h

Encriptam missatges

30 minuts

La criptografia és una tècnica que es practica des de l'antiguitat. Serveix per «amagar» el contingut de missatges a persones que no interessa que el llegeixin. En el taller, explicarem algunes de les tècniques clàssiques de criptografia i els participants jugaran a codificar i descodificar missatges amb aquestes tècniques.

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

13.15 h

Digues-me com puc anar-hi

30 minuts

En el taller, jugarem a fer recorreguts pel pla. Com podem arribar des d'una casella a una altra? Quines instruccions són necessàries? Com indicam d'on partim? I cap a on partim?

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

09.45 h

Digues-me com puc anar-hi

30 minuts

En el taller, jugarem a fer recorreguts pel pla. Com podem arribar des d'una casella a una altra? Quines instruccions són necessàries? Com indicam d'on partim? I cap a on partim?

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

10.45 h

Digues-me com puc anar-hi

30 minuts

En el taller, jugarem a fer recorreguts pel pla. Com podem arribar des d'una casella a una altra? Quines instruccions són necessàries? Com indicam d'on partim? I cap a on partim?

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

11.45 h

Digues-me com puc anar-hi

30 minuts

En el taller, jugarem a fer recorreguts pel pla. Com podem arribar des d'una casella a una altra? Quines instruccions són necessàries? Com indicam d'on partim? I cap a on partim?

Activitat de l'Escola Politècnica Superior (EPS)

12.45 h
Estructura d'antigravetat 15 minuts

Muntarem una estructura que es troba en un estat d'autoequilibri estable formades per barres i fils

Activitat del DemoTec

09.30 h
Estructura d'antigravetat 15 minuts

Muntarem una estructura que es troba en un estat d'autoequilibri estable formades per barres i fils

Activitat del DemoTec
10.30 h
Estructura d'antigravetat 15 minuts

Muntarem una estructura que es troba en un estat d'autoequilibri estable formades per barres i fils

Activitat del DemoTec
11.30 h
Estructura d'antigravetat 15 minuts

Muntarem una estructura que es troba en un estat d'autoequilibri estable formades per barres i fils

Activitat del DemoTec
12.30 h
Estructura d'antigravetat 15 minuts

Muntarem una estructura que es troba en un estat d'autoequilibri estable formades per barres i fils

Activitat del DemoTec
13.30 h

Per què gel hidroalcohòlic? Per què hem de dur màscara? Mira bé i ho entendràs

15 minuts

Ens diuen que hem de rentar-nos les mans o usar gel hidroalcohòlic. Hem de posar-nos màscara. Però, sabem què fan exactament? En aquesta activitat, observarem de primera mà com ens protegeixen aquests dos hàbits.

Activitat del Projecte MicroMon

09 h

Per què gel hidroalcohòlic? Per què hem de dur màscara? Mira bé i ho entendràs

15 minuts

Ens diuen que hem de rentar-nos les mans o usar gel hidroalcohòlic. Hem de posar-nos màscara. Però, sabem què fan exactament? En aquesta activitat, observarem de primera mà com ens protegeixen aquests dos hàbits.

Activitat del Projecte MicroMon

09.30 h

Per què gel hidroalcohòlic? Per què hem de dur màscara? Mira bé i ho entendràs

15 minuts

Ens diuen que hem de rentar-nos les mans o usar gel hidroalcohòlic. Hem de posar-nos màscara. Però, sabem què fan exactament? En aquesta activitat, observarem de primera mà com ens protegeixen aquests dos hàbits.

Activitat del Projecte MicroMon

10.15 h

Per què gel hidroalcohòlic? Per què hem de dur màscara? Mira bé i ho entendràs

15 minuts

Ens diuen que hem de rentar-nos les mans o usar gel hidroalcohòlic. Hem de posar-nos màscara. Però, sabem què fan exactament? En aquesta activitat, observarem de primera mà com ens protegeixen aquests dos hàbits.

Activitat del Projecte MicroMon

10.45 h

Per què gel hidroalcohòlic? Per què hem de dur màscara? Mira bé i ho entendràs

15 minuts

Ens diuen que hem de rentar-nos les mans o usar gel hidroalcohòlic. Hem de posar-nos màscara. Però, sabem què fan exactament? En aquesta activitat, observarem de primera mà com ens protegeixen aquests dos hàbits.

Activitat del Projecte MicroMon

11.45 h

Coneguem els microorganismes i la seva relació amb la salut

30 minuts

Presentació que resoldrà alguns errors conceptuals relacionats amb els microorganismes, el sistema immunitari, els vaccins i els antibiòtics. També es donaran claus als alumnes per evitar o superar les infeccions, fer un bon ús dels antibiòtics i, en definitiva, tenir cura de la seva salut i la del planeta.

Activitat del Projecte MicroMon

12.45 h
L'explosió de la doctora Llimona 30 minuts

A través d'aquest experiment, els estudiants podran endinsar-se en el món dels àcids. L'àcid cítric de la llimona es mescla amb el bicarbonat i forma CO2, provocant l'explosió i les bimbolles.

Activitat de l'Escola Universitària ADEMA (centre adscrit)

09.15 h
L'explosió de la doctora Llimona 30 minuts

A través d'aquest experiment, els estudiants podran endinsar-se en el món dels àcids. L'àcid cítric de la llimona es mescla amb el bicarbonat i forma CO2, provocant l'explosió i les bimbolles.

Activitat de l'Escola Universitària ADEMA (centre adscrit)

10 h
La pluja de sucre. Bussejar dins la boca 30 minuts

Amb aquest experiment, els estudiants descobreixen la saturació de l'aigua a través del sucre i l'efecte que té el sucre en les dents.

Activitat de l'Escola Universitària ADEMA (centre adscrit)

10.15 h
La pluja de sucre. Bussejar dins la boca 30 minuts

Amb aquest experiment, els estudiants descobreixen la saturació de l'aigua a través del sucre i l'efecte que té el sucre en les dents.

Activitat de l'Escola Universitària ADEMA (centre adscrit)

11 h

Pasta de dents per a ossos i volcans embotellats

30 minuts

Us explicarem com podeu fer un divertit experiment en el qual aprendreu a elaborar pasta de dents per a ossos o volcans embotellats, gràcies a una mescla sabonosa.

Activitat de l'Escola Universitària ADEMA (centre adscrit)

11.30 h
Pasta de dents per a ossos i volcans embotellats 30 minuts

Us explicarem com podeu fer un divertit experiment en el qual aprendreu a elaborar pasta de dents per a ossos o volcans embotellats, gràcies a una mescla sabonosa.

Activitat de l'Escola Universitària ADEMA (centre adscrit)

12.15 h

El pebre correcamins – Els líquids sòlids? T'ho explicam

30 minuts

Aquest és un experiment fàcil relacionat amb la tensió superficial de l'aigua. Es tracta d'un pebre que fuig en entrar en contacte amb una gota de sabó.

Què passa al pebre bo quan reposa sobre l'aigua i si toca el sabó?

D'altra banda, es farà un experiment científic en què es crearà un curiós fluid que pot ser tant líquid com sòlid en funció de la pressió que s’hi apliqui. Què és un fluid no newtonià? Us hi apuntau?

Activitat de l'Escola Universitària ADEMA (centre adscrit)

12.30 h

El pebre correcamins – Els líquids sòlids? T'ho explicam

30 minuts

Aquest és un experiment fàcil relacionat amb la tensió superficial de l'aigua. Es tracta d'un pebre que fuig en entrar en contacte amb una gota de sabó.

Què passa al pebre bo quan reposa sobre l'aigua i si toca el sabó?

D'altra banda, es farà un experiment científic en què es crearà un curiós fluid que pot ser tant líquid com sòlid en funció de la pressió que s’hi apliqui. Què és un fluid no newtonià? Us hi apuntau?

Activitat de l'Escola Universitària ADEMA (centre adscrit)

13.15 h
Viu l'arqueologia al laboratori de Prehistòria

 

 

30 minuts

Taller en què els participants coneixeran de manera virtual el laboratori de Prehistòria i les tasques que desenvolupam. Aprendran a reconèixer materials arqueològics, la seva cronologia i procedència. Al mateix temps, amb el joc en línia Viu la prehistòria, podran conèixer com vivien els grups humans del passat i els mètodes científics que empren els arqueòlegs.

Activitat de l'Arqueòdrom

09 h

Viu l'arqueologia al laboratori de Prehistòria

30 minuts

Taller en què els participants coneixeran de manera virtual el laboratori de Prehistòria i les tasques que desenvolupam. Aprendran a reconèixer materials arqueològics, la seva cronologia i procedència. Al mateix temps, amb el joc en línia Viu la prehistòria, podran conèixer com vivien els grups humans del passat i els mètodes científics que empren els arqueòlegs.

Activitat de l'Arqueòdrom
10 h

Viu l'arqueologia al laboratori de Prehistòria

30 minuts

Taller en què els participants coneixeran de manera virtual el laboratori de Prehistòria i les tasques que desenvolupam. Aprendran a reconèixer materials arqueològics, la seva cronologia i procedència. Al mateix temps, amb el joc en línia Viu la prehistòria, podran conèixer com vivien els grups humans del passat i els mètodes científics que empren els arqueòlegs.

Activitat de l'Arqueòdrom
12 h

Viu l'arqueologia al laboratori de Prehistòria

30 minuts

Taller en què els participants coneixeran de manera virtual el laboratori de Prehistòria i les tasques que desenvolupam. Aprendran a reconèixer materials arqueològics, la seva cronologia i procedència. Al mateix temps, amb el joc en línia Viu la prehistòria, podran conèixer com vivien els grups humans del passat i els mètodes científics que empren els arqueòlegs.

Activitat de l'Arqueòdrom
13 h