Informació important de l'activitat taller «Jocs per aprendre a pensar científicament»

Atesa l'alta demanda que té aquest taller per part dels centres educatius i les limitacions de dates, espais, materials i personal que en condicionen i en limiten el desenvolupament, és necessari ordenar aquesta demanda per ajustar més bé les demandes a les possibilitats reals i aconseguir més funcionalitat de l'activitat per als estudiants. Amb aquesta finalitat, per tal d’informar-ne tots els centres educatius, participants potencials en aquest taller, les demandes s'han d'ajustar a les següents

Normes

  • La demanda de cada centre ha de limitar-se a un grup d'estudiants amb un màxim de 30.
  • El grup ha de venir acompanyat per dos docents disposats a ajudar en el desenvolupament del taller.
  • Els sol·licitants podran fixar la durada de l'activitat entre un mínim de dues i un màxim de tres hores en el mateix matí, així com l'hora d'inici i final (entre les 9.30 i les 12.30 h).
  • Si un centre educatiu vol repetir aquesta mateixa activitat amb altres grups, ha de realitzar una sol·licitud addicional per cada nou grup que vulgui afegir.
  • Les sol·licituds del taller per al primer grup tindran preferència sobre les sol·licituds per a un segon o tercer grup del mateix centre, que només s'atendran quan les primeres demandes estiguin satisfetes (presumiblement, això serà en el segon semestre).
  • Els docents acompanyants rebran informació amb les normes de cada joc, que hauran de fer servir prèviament amb el grup, per preparar la visita i que aquesta sigui fructífera al màxim. En concret, s'espera que la preparació prèvia al centre educatiu serveixi per:
    1. Informar els participants sobre tots els jocs i les normes de jo
    2. Formar equips de 4-5 estudiants i triar un coordinador de cada equip
    3. Assignar cada grup a un joc per iniciar (tangram [2], cubs [2], cartes [1], torres [2])
    4. Dur cronòmetres al taller (rellotges, mòbils, etc.).