XXXII Olimpíada de Química a la UIB

La XXXII Olimpíada de Química a la UIB compta amb la participació de 138 alumnes de centres de les Illes Balears.

Dia: dijous, 7 de març de 2019
Hora: 9.15 hores
Lloc: aula 1 de l’e
difici Mateu Orfila i Rotger, campus universitari,
i seus universitàries de Menorca i d'Eivissa i Formentera.

Tindrà lloc la XXXII Olimpíada de Química a la UIB, amb la participació de 138 alumnes (108 de Mallorca, 16 de Menorca, 14 d'Eivissa), matriculats en 38 centres de les Illes Balears.

L'Olimpíada de Química és un concurs adreçat a alumnes matriculats al segon curs de batxillerat que cursen l'assignatura Química en centres públics, concertats o privats de les Illes Balears.

Els primers classificats de la fase autonòmica podran assistir a la fase nacional, que se celebrarà a Santander del 10 al 12 de maig de 2019.

Donaran la benvinguda als participants la doctora Rosabel Rodríguez, vicerectora d’Estudiants de la UIB; el doctor Angel García, vicedegà de la Facultat de Ciències; la Dra. Carmen Rosselló, subdirectora del Departament de Química, i el Dr. Juan Frau, president de l’Associació de Químics de les Illes Balears.

La XXXII Olimpíada de Química l’organitzen l’Associació de Químics de les Illes Balears, el Departament de Química de la UIB i el Col·legi Oficial de Químics de les Illes Balears. Compta amb el suport de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres de la Conselleria d’Educació i Cultura, el Vicerectorat d’Estudiants de la UIB. També hi col·laboren la Fundació BMN- Sa Nostra, Anaya, Anorsa, Biolinea, Fisher Scientific, QuirogaLab, Quimiotest, Santillana – Illes Balears i Scharlab.

Data de l'esdeveniment: 07/03/2019

Data de publicació: 03/03/2019