Escoltar

Dia: divendres, 15 de març de 2019
Lloc:

• Mallorca: edifici Ramon Llull, campus universitari, Palma
  • Menorca: Seu universitària de Menorca. Can Salort. C/ de Santa Rita, 11. Alaior
  • Eivissa i Formentera: Seu universitària d’Eivissa i Formentera. Antic edifici de Comandància. C/ del Calvari, 1. Eivissa

Tindrà lloc l' XI Olimpíada d'Història d'Espanya. Hi participaran 148 alumnes de segon de batxillerat de 22 centres de les Illes Balears. Per illes, hi participen 111 alumnes de 15 centres de Mallorca, 14 alumnes de 3 centres de Menorca i 23 alumnes de 4 centres d'Eivissa.

L'Olimpíada d'Història d'Espanya és un concurs adreçat a l'alumnat matriculat a segon curs de batxillerat i que cursa l’assignatura d'Història d'Espanya en qualsevol centre públic, concertat o privat de les Illes Balears.

Mitjançant aquesta olimpíada intenta incentivar i estimular l'estudi de l'història entre els joves, premiar l'esforç i divulgar els estudis d'història.

Data de l'esdeveniment: 13/03/2019

Data de publicaciķ: 12/03/2019