Primària

Un dia vaig somiar que canviava el món. Desenvolupament del pensament creatiu i del pensament crític

El taller està dirigit a què els alumnes utilitzin de manera autònoma el pensament creatiu utilitzant el seu pensament creatiu i arribar a solucions a problemes existents en el món real.

Objectius

  • Plantejar objectius positius i possibles alternatives per poder donar solucions a determinats problemes.
  • Emprar el pensament creatiu.
  • Desenvolupar el pensament crític.
  • Importància de posar-se en el lloc d'altres persones

Destinataris

Estudiants de de 4t i 5è de primària

Data, horari i lloc

  • Dia 28 de març de 2019, a les 18 hores
  • Edifici Sa Riera. C/ de Miquel dels Sants Oliver, 2. Palma

Durada

Una hora i mitja

Continguts

  • Adquirir responsabilitat.
  • La importància de la ciència i de la investigació.
  • Desenvolupament de les necessitats que existeixen en el món i els diferents punts de vista.
  • Criteris i regles que regulen la conducta i la manera d'actuar davant diferents actuacions.

Metodologia

La metodologia serà activa i participativa. Les activitats estan dirigides a què els alumnes puguin en tot moment utilitzar la creativitat. Utilitzaran el seu sentit crític. El taller es farà en petits grups per permetre la relació entre els iguals. Es pretén que l'alumnat utilitzi la investigació per arribar a possibles solucions a problemes existents a la nostra actualitat.

Ponent

Eulàlia Porter, psicopedagoga, llicenciada per la UIB, té disset anys d'experiència com a orientadora. Durant setze anys va fer d'orientadora per a alumnes d'educació secundària i batxillerat. La seva experiència amb adolescents és molt àmplia en el camp de l'orientació academicoprofessional. Orientadora de vocació, té com a objectiu ajudar els pares i els fills a decidir un futur que els faci feliços.

Inscripció

Els alumnes interessats poden emplenar el formulari de preinscripció.
Una vegada admesos, podran formalitzar la matrícula emplenant el  formulari en línia, i fer el pagament de 8 euros en concepte de matrícula.
Us recordam que la Universitat pot anul·lar un taller perquè no hi ha el nombre mínim d’alumnes matriculats.
Us recordam que la Universitat pot anul·lar un taller perquè no hi ha el nombre mínim d’alumnes matriculats.